tiistai 24. maaliskuuta 2015

Lee Hong-Ki :3

Joo tuota noin moro moro jälleen kerran elämme maaliskuun loppua ja onhan tämä perkeleen kuukausi mennyt aika nopiaa, kun kuukauden alussa aloin jälleen kirjoittelemaan tähän blogiin aktiivisesti.

Tällä hetkellä otin kohteeksi korealaisen draaman nimeltä Modern Farmer.
Hauska draama, sisältää paljon huumoria ja uppoaa ainakin muhun.
Varmaa kyllä jos näitten päähenkilöiden takia ja siksi, että ainakaan viellä ei oo kauheana romaantiikkaa ollut. Siis kuten olen jo aiemmin sanonut en ole kauheasti romantiikan ystävä. Tai se menee oikeastaan silloin jos on hyvä juoni ja tarina ei keskisty pelkästään semmoseen lässyn lää paskaan. Romaantiikka menee, mutta kohtuuden rajoissa.

Tällä hetkellä oon kattomassa jaksoa 5, joten olen katsonut vain vaivaisen neljäsosan sarjasta. Modern Farmer on näköjään aika pitkä draama, 20 jaksoa.
Okei joo en ole draama tietäjä, oon kattonut vasta aasialaisia draamoja vähän alle kuukauden ja oon ehtiny katsoa vasta päivän draamaa. Siis 24 päivästä oon katsonut päivän draamaa. Okei joo en osaa selittää eh.

Laittelen tähän taas kuvia.

Aa perkele kattokaa nyt kuinka söpö. :3 Kyseessä on näyttelijä Lee Hong-Ki, sarjassa nimellä Lee Min-Ki.

Juoni:

"Members of rock band Excellent Souls decide to give up their life in Seoul and move to a small town in the countryside to farm the land that Lee Min-ki's grandmother left to him upon her death."



Okei joo mutta en viiti enään kauheana kirjoitella oon kotona, koska en jaksanut mennä kouluun. Eli oon sairaana ja lol kohta tullee porukat kottii. lol

- bye



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti