maanantai 30. maaliskuuta 2015

New site + Animee. Yey!

Pläpläläläplä.

Eilen pongasin netistä ilmoituksen, että joku möi Ragnarök animen Complete Series - boksin.
Nooo olihan se pakko ostaa, kun hintaa oli vain 5 €, tuli kuusi levyä ja levyt oli lähes käyttämättömiä. Tosi hyvässä kunnossa, ei ollut yhtään naarmua.
Noo just ku oltiin lähössä hakemaan sitä anime boksia ilmeni, että sillä oli myös 2 muuta boksia myynissä. :D

Niin tuli sitten 15 €:lla ostettua 18 levyä animea, yhteensä 29 tuntia. Lol saankohan tai jaksankohan ikinä nuita kattoa, sen verran paljon niitä on. Noo onneks oon jo Ragnarökin pari vuotta sitten katsonu.

Kaksi muuta 6 levyn anime boksia oli
Trinity Blood the Collection
Basilisk the Collection.

Noo jos en jaksa nuita kattoa ihan kokonaan niin voi voi, oon ainakin lukenu kokonaan Basilisk mangan ja Trinity Bloodin siihen asti, mihin se on ilmestynyt. 

Laitanpas tähän niistä kuvat.


Yritin ottaa taiteelisen kuva. Eh

Trinity Blood. Heheh pitäs varmaa kattoa tää ku mangana on ainakin ihan perkeleen hyvä.

Basilisk. :3

Jööö tötäää. Laadukas kuva.

Ragnarök hihi.

Okei joo ei toki ollut mikään väärä ohjelma käytössä tai mitään ku kaikki kuvat ihan heilahtaneita. Ja ne heilahtaneet kuvat ei ees näy kunnolla kameran ruudusta.

Okei joo tuli vähän otettua kaikesta kuvia, joten tässäpä ne.


Meiän perheen koirahan se siinä kauniisti poseraa. :3

Lol en tee mitään näillä japanilaisilla syömäpuikoilla, mutta omistanpanhan kuitenkin.

Tässäpäs on ensimmäinen hylly mangaa. Tai siis tosta yhestä hyllystä on käytössä vain ylin hyllykkö.


toinen osa mangoista. Mullon mangaa sen n. 350 tai jtn. mutta koska ne on noin hyllyisä niin niitä näyttää olevan aika vähän.

Joo tota lol mun manga kokoelma oisko noin puol vuotta sitten. Khehe. Otettu mun entisellä puhelien kameralla. Yhyy siinä on niin hyvä kameraa. Epistää.

Lol tämmöinen random lähi kuva yhdestä hyllystä ja sen osasta. Tuolla takan päin näkyy osan mun shounen ai mangoista.

EI PERKELE. En vain osaa kuvata. lol naurattaa ja vituttaa. Mutta yritin ottaa kuvan mun Trinity Bloog manga kokoelmasta.

Tuossa mun tän hetkiset kaikki animet. Eipä ole kauheana, koska niiden ostaminen on kallista ja netistä saa vain kaiken hetkessä ja ilmaiseksi katottua.

lol tän hetkiset venytykset ++ ne mitä aina lainaan kaverilta.

Njuu. Löysin tämmösen japanilaisen koristees joskus ihan säälittävällä hinnalla kirpparilta.

Mun Final Fantasy figuuri boksi, jota en oo vieläkään uskaltanut avata. :D Tahtoisin Auronin. ;__;


okei tulee taas mietittä, että mika mua vaivaa. :DD ottelen kuvia aurinkolaseista ja si ne kuvat heilahtaa vitusti liikaa. Lol non Mexxin lasit vahvuuksilla ja mun mielestä vitun rumat.
 Ei kai mulla muuta.

Ai niin!
Tein sivut, josta voit ladata animea ilmaiseksi koneellesi.
Lisäilen aina päivittäin animea, ja ainakin aluksi kokoelmat on aika suppeat.
Muistakaa ehdotella animea! :3

- Bumondesu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti