sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Odorite dancers! :3

Wouuu.

Löysin vahingossa jotenkin Youtuben ihmeellisestä maailmasta näistä odorite tanssijoita.

Odoritet (踊り手 eli odorite) ovat tanssijoita, jotka lataavat videoita Nico Nico Doudaan ja laittaa ne sitten kategoriaan Odottemitta (踊ってみた, kirjaimellisesti yritti tanssia), joka on Yattemitan (やってみた eli yattemitta) alakategoria. Odoritet esintyy yksin tai ryhmissä, riippuen mieltemyksestään.

Toivottavasti selvensi jotain ehh. No ei kyllä.

Elikkä odoritet tansii ryhmässä tai yksin eri musiikin tahtiin, joka nykyisin on yleensä joku Vocaloidin biiseistä. (vaihtelee toki)

En siis itenkää tiedä läheksään mitään, joten korjatkaa toki jos oon väärässä.

Oon vasta vähän aikaan katellu noita videoita, mutta oon ihastunut ARSMAGNA:an ja Morning Musumen.:iin (ei siis ole se tyttöidoliryhmä).

Laitan tähän aluksi pari videota Arsmagnasta.







Tää olin on siis Morning Musumen.


Mutta joo, eipä mulla muuta asiaa. Pitäs ehkä mennä kohta nukkumaan ku huomenna koulua ja kello on melkein 12. Paitsi ettää taian kattoo ainakin jakson Nanatsu no Taizaita ja DRRR!!x2shouta.

Byeee~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti